15 fakte qe ndoshta mund mos ti dini
1-Rruga Yonge ne Toronto Kanada eshte me e gjata ne bote plot 1896km.
2-Rrezet e drites godasin token plot 6000 here cdo min.
3-Era nuk krijon tingull nese nuk perplaset me nje objekt.
4-Pothuajse te gjithe domainet .com te mundshem me 3 karaktere jane regj tashme.
5-Interneti ne fillim u quajt ARPAnet(Advanced Research Projects Agency Network) i dizenjuar nga Departamenti i Mbrojtjes se USA.
6-Tingujt qarkullojne 5here me shpejt nen uje sesa ne hapesire.
7-Perplapsja e qepallave te syrit pergjate 24 oreve eshte e barabarte me mbajtjen mbyllur te tyre prej rreth 30min.
8-Truri i njeriut ka perafersisht 78%uje dhe konsumon 20-25% te te gjithe oksygjenit qe marrim.
9-Gjuha eshte pjesa e trupit tuaj qe sherohet me shpejt.
10-Kocka Hyoide e cila gjendet ne fytin tuaj eshte e vetmja kocke ne trupin tuaj e cila nuk lidhet me nje kocke tjeter
11-42% e meshkujve dhe 25% e femrave nuk i lajne duart pasi perdorin nje tualet publik
12-Kur festoni ditlindjen e beni kete gje njekohesisht me 9milion njerez te tjere ne te gjithe boten
13-Pergjate nje puthje qe zgjat 1 min ju digjni perafersisht 26kalori.
14-Semundjet me te shpeshta mendore jane ankthi dhe depresioni
15-Mollet jane me efektive per tu nxjerre gjumin ne mengjes sesa kafeja
1-Rruga Yonge ne Toronto Kanada eshte me e gjata ne bote plot 1896km.
2-Rrezet e drites godasin token plot 6000 here cdo min.
3-Era nuk krijon tingull nese nuk perplaset me nje objekt.
4-Pothuajse te gjithe domainet .com te mundshem me 3 karaktere jane regj tashme.
5-Interneti ne fillim u quajt ARPAnet(Advanced Research Projects Agency Network) i dizenjuar nga Departamenti i Mbrojtjes se USA.
6-Tingujt qarkullojne 5here me shpejt nen uje sesa ne hapesire.
7-Perplapsja e qepallave te syrit pergjate 24 oreve eshte e barabarte me mbajtjen mbyllur te tyre prej rreth 30min.
8-Truri i njeriut ka perafersisht 78%uje dhe konsumon 20-25% te te gjithe oksygjenit qe marrim.
9-Gjuha eshte pjesa e trupit tuaj qe sherohet me shpejt.
10-Kocka Hyoide e cila gjendet ne fytin tuaj eshte e vetmja kocke ne trupin tuaj e cila nuk lidhet me nje kocke tjeter
11-42% e meshkujve dhe 25% e femrave nuk i lajne duart pasi perdorin nje tualet publik
12-Kur festoni ditlindjen e beni kete gje njekohesisht me 9milion njerez te tjere ne te gjithe boten
13-Pergjate nje puthje qe zgjat 1 min ju digjni perafersisht 26kalori.
14-Semundjet me te shpeshta mendore jane ankthi dhe depresioni
15-Mollet jane me efektive per tu nxjerre gjumin ne mengjes sesa kafeja