Forumi Kuq E Zi
Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj Mirese10
Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.
Per cdo gje na kontaktoni ne Forumikuqezi@live.com
Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj Regjis10

Ju Mirpresim te gjithve ne forumin ton, ku do te gjeni argetim, humor, filma, lajme nga me te fundit, informacione nga me te ndryshmet, libra, programe per kompjuterin dhe shum e shum gjera te tjera. Per me shum ju ftojm te gjithve te REGJISTROHENI.....


You are not connected. Please login or register

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë  Mesazh [Faqja 1 e 1]

1Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj Empty Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj prej Mon 25 Feb 2013, 10:15

$EB@$TJ@N

$EB@$TJ@N
->Fond@tor<- WebM@ster
->Fond@tor
Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj Sleep_10
Gjumi është shumë i rëndësishem, pasi që ndihmonë trupin që të ballafqohet me stresin. Trupi përgatitet për gjumë natën kur hormoni sekret i quajtur melatonin ndodhet ne qarkullimin e gjakut, i cili I shkakton trupit një ekpseriencë në zvogëlimin e temperaturës dhe të vigjilencës.
Përderisa gjatë ditës, drita nga dielli pengon prodhimin e melatoninit. Të udhëtuarit në një zonë tjetër kohe ose të punuarit gjatë natës dhe duke bërë gjumin natën, mundë të shkaktoj përqarje në gjumin tuaj natyral.
Andaj, ja disa keshilla që mund të ju ndihmojnë për ta kthyer ciklin normal të gjumit tuaj.
Është e rekomandueshme për të ngrënë ushqim siq janë: frutat dhe perimet për të marrur multivitamina. Qëndroni larg ushqimit luksozë dhe ushqimit të rëndë. Është shumë e rëndësishme për të ju ndihmuar ju ta mirëmbani nivelin e sheqerit në gjakë, e që do ju ndihmojnë për ti tejkaluar problemet e gjumit.
Shmang të ngrënit të paktën 12 orë para se ju planifikoni që të zgjoheni. Përndryshe, në qoftëse ushqeheni menjëherë para se të fleni, trupi juaj e kupton dhe pretendon se ju jeni zgjuar dhe jeni ushqyer me mengjes, dhe kjo do të shkaktoj parregullësi në gjumin tuaj.
Praktiko Joga. Joga zakonisht përfshinë ushtrimet e frymëmarrjes dhe meditimin. Këto aktivitete mund të ju ndihmojnë dukshem ne zvogëlimin e stresit dhe si rezultat një gjum më të rehatshëm, gjithashtu ndihmonë qe ju të fleni edhe më shpejt dhe më gjatë.
Flej të paktën shtatë deri në tetë orë në ditë. Kjo nënkupton që ju duhet ta parandaloni të flejturit për një ose dy orë ekstra më shumë gjatë vikendeve ose në ditët e pushimit. Flej në një dhomë të errët, në mënyre që ta bllokoni driten të depertoj në dhomën tuaj, nëse puna juaj kërkon që të punoni gjatë nates. Pasi që të zgjoheni, hap perdet ne dhom ose ndezë driten dhe lejo që rrezet te depertojn ne dhomë tuaj. Kjo i mundëson trupit tuaj që të përshtate orës suaj bilogjikë për një ditë të re.


________________________
Jeta vazhdon, e ardhmja te pret, mos e kthej koken mbrapa, se e shkuara te vret.
Kam Lindur Per Te Vdekur , Por Nuk Do Vdes Pa Lene Gjurme...
http://kuqezi.albanianforum.net/

2Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj Empty Re: Si ta ri-ktheni ciklin e gjumit tuaj prej Tue 05 Mar 2013, 14:07

E Sinqerta

avatar
Webmaster
Webmaster
interesante po mua shyqyr mu rikthye cikli vettt


________________________
Papersosmeria Eshte Bukuri,
Marrezia esht Gjeniliatet Dhe me mir eshte te Te jesh absolutish qesharak sesa absolutish i merzitshem
^Marylin Monroe^

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye  Mesazh [Faqja 1 e 1]

Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi

Social Media Buttons