Forumi Kuq E Zi

Pershendetje vizitor i nderuar.
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te Identifikohu qe te merrni pjese ne diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

-Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...
Duke u Regjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj.

Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen që fute ne dispozicion për të vizituar saitin tonë.
Per cdo gje na kontaktoni ne Forumikuqezi@live.com

Ju Mirpresim te gjithve ne forumin ton, ku do te gjeni argetim, humor, filma, lajme nga me te fundit, informacione nga me te ndryshmet, libra, programe per kompjuterin dhe shum e shum gjera te tjera. Per me shum ju ftojm te gjithve te REGJISTROHENI.....


You are not connected. Please login or register

Posto temë të re  Përgjigju temës

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë  Mesazh [Faqja 1 e 1]

1 10 Ushqimet Më Të Mira Për Mashkullin prej Fri 13 Apr 2012, 21:52

$EB@$TJ@N

avatar
->Fond@tor<- WebM@ster
->Fond@tor
Ja lista e 10 ushqimeve që ai s’duhet t’i lërë kurrë:

Mish i kuq

Përmban një amino-acid që ndihmon ndërtimin e muskujve.

Çokollata

Eshtë një ushqim i vërtetë terapeutik, zgjidhni atë në versionin e errët me më pak kalori. Mbron zemrën dhe jetën e tij seksuale.

Midhjet

Janë të pasura me acidet yndyrore omega 3, por edhe janë gjithashtu të pasura me zink, i cili është i rëndësishëm për muskujt dhe sistemin riprodhues. Disa studime e kanë lidhur mangësinë e zinkut në cilësinë e dobët të spermës dhe shterpësinë.

Peshqit

Janë të pasura gjithashtu me acidet yndyrore omega 3, thelbësore për funksionimin e duhur të trupit.

Xhenxhefili

Studimet tregojnë se ata që rregullisht konsumojnë xhenxhefil mund të zvogëlojnë dhimbjen e shkaktuar nga dëmtime të muskujve.

Domatja

Eshtë një burim i pasur i vitaminave A dhe C. Konsum i lartë i tyre rrit sistemin imunitar, lufton radikalet e lira dhe mbron kundër dëmit nga tymi.

Qumësht dhe kos

Ky është një tjetër burim i leucinës, një amino acid thelbësor për ndërtimin e muskujve në masë.

Banania

E pasur me kalium, një tjetër lëndë e parë për kontraktimin e muskujve dhe shëndetin e eshtrave.

Arrat

Së bashku me frutat e tjera të thara, janë një burim i mirë i proteinave bimore, zinkut dhe fibrave.


________________________
Jeta vazhdon, e ardhmja te pret, mos e kthej koken mbrapa, se e shkuara te vret.
Kam Lindur Per Te Vdekur , Por Nuk Do Vdes Pa Lene Gjurme...
http://kuqezi.albanianforum.net/

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye  Mesazh [Faqja 1 e 1]

Posto temë të re  Përgjigju temës

Drejtat e ktij Forumit:
Ju mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi

Social Media Buttons